ტელეკომპანია „რუსთავი 2″ და საინფორმაციო სააგენტო „პრაიმ ტაიმი” ერთ მედიაჰოლდინგში ერთიანდებიან, – ამის შესახებ „პუბლიკას” „რუსთავი 2-ის” დირექტორმა პაატა სალიამ განუცხადა.
მისი თქმით, ამის მიზანია, რომ პროცესები სინერგიით წარიმართოს. მთავარი ამოცანა კი არხის რეიტინგის გაზრდაა, ამისთვის კი არსებობს გრძელვადიანი გეგმები. სალიას თქმით, ასევე იგეგმება ტელეკომპანიის რესტრუქტურიზაციაც.
„ამოცანა საინფორმაციო სააგენტოსა და ტელევიზიის ეფექტურობის გაზრდაა”, – აღნიშნავს სალია.