კულტურა
მოძრაობის თეატრის დამფუძნებელი, კახა ბაკურაძე კი პუბლიკასთან საუბარში ამბობს, რომ თეატრისა და ზოგადად, ხელოვნების მართალ და თავისუფალ ხმას ვერავინ მოაქცევს მარწუხებში:
სატელევიზიო ფილმი „იოანე-ზოსიმე: დაბრუნება“ ტელეკომპანია „იმედისა“ და „სამეცნიერო-დოკუმენტური და ეთნოისტორიული ქრონიკების სტუდიის“ ნაწარმია. მისი პრემიერა სამთავრობო „იმედის“ ეთერში, წინასაარჩევნო პერიოდში, 9 ოქტომბერს შედგა. როგორც ფილმის ფინალში, ასევე მის წუთნახევრიან სატელევიზიო ანონსში აღნიშნული იყო, რომ ეს არის „ბიძინა ივანიშვილის კიდევ ერთი ქველმოქმედება“. ფილმის უფრო ვრცელი ვერსია „მწერალთა სახლში“ გასული წლის ნოემბერში უჩვენეს.
იოსელიანი ეკუთვნის იმ მცირერიცხოვან კინორეჟისორთა რიცხვს, რომლებიც პოლიტიკურ და მხატვრულ კომპრომისებზე არასოდეს წასულან.
სცენაზე არტისტული ქაოსის ატმოსფეროს ქმნის უწესრიგოდ მიმობნეული საგნების, ნივთების და „წითელი ცხვირების“ გროვა, რომელსაც უგრძნობლად დაჰყურებს სკამზე მჯდომი კლოუნის კონსტრუქცია (მხატვარი და სცენოგრაფი - მამუკა ერქომაიშვილი), კოსტიუმები ნამდვილად ეფექტურია და ცოტათი თანამედროვე ოპერის ატმოსფეროს წააგავს (ნინი კერატიშვილი).
ცნობილი ქართველი მეცო-სოპრანო ზედიზედ ორი საპრემიერო წარმოდგენით საოპერო სცენას უბრუნდება: ნეაპოლის „სან კარლოში“ ის შეასრულებს ლაურა ადორნოს პარტიას ამილკარე პონკიელის „ჯოკონდაში“, ხოლო მიუნხენის „შტატსოპერაში“ ამნერისს ვერდის „აიდაში“.
ბერლინის 74-ე საერთაშორისო კინოფესტივალი ზუსტად ისე მოულოდნელად დასრულდა, როგორც ვარაუდობდნენ - მოულოდნელი ფილმის გამარჯვებით.
88 წლის ასაკში ტოკიოში გარდაიცვალა მსოფლიოში აღიარებული იაპონელი დირიჟორი სეიჯი ოზავა.